Inzicht in je doelgroep geeft je de mogelijkheid om in te zoomen op de achterliggende drijfveren en thema’s die zij belangrijk vinden. Door het opstellen van klantprofielen help ik jou om de doelgroep goed in kaart te brengen.

Heb jij de contact- & beslismomenten van jouw klanten in beeld? 
Door het uitzoeken hoe de doelgroep zich oriënteert en wanneer en hoe de beslismomenten plaatsvinden, kan jij zorgen dat deze momenten van de juiste communicatie wordt voorzien. Ik kan dit voor jou in kaart brengen.

Wat vinden bestaande klanten van jouw merk?
Bestaande klanten kunnen jou helpen bij het optimaliseren van jouw merk. Door het uitvoeren van een klanttevredenheidsonderzoek breng ik inzichtelijk hoe klanten jouw diensten en merk ervaren. Dit kan door middel van e-mail, telefonisch of persoonlijke gesprekken.

Wat wordt er over je verteld?
Om klant te worden, willen mensen graag zekerheid hebben of een product of de dienstverlening echt goed is. En wie kan dat beter vertellen dan bestaande klanten? Een leuke persoonlijk verhaal, een aansprekende quote of een interview met je klant; het maakt jouw merkverhaal compleet.

Door middel van een interview ga ik op een informele wijze een gesprek aan met jouw klant. Dit interview werk ik uit voor je website en /of social mediakanalen.

Klik hier voor een voorbeeld.